Skip to content Skip to footer

BRANDING

Designul de marcă este procesul de creare a identității vizuale a unei mărci prin crearea unui sistem unificat de elemente de design, cum ar fi logo-uri, culori, tipografie, ilustrații și fotografii.

Branding

De ce brandingul este fundamentul oricărei afaceri?

Ce este brandingul?

Marca este un design unic, un semn, un simbol, cuvinte sau o combinație a acestora, utilizate pentru a crea o imagine care identifică un produs și îl diferențiază de concurenții săi. Cu alte cuvinte, o marcă este o reprezentare vizuală pe care oamenii o corelează cu o companie sau un produs. O identitate de marcă eficientă este cea pe care clienții o asociază cu un nivel ridicat de credibilitate și calitate.

Pentru a crea o identitate de marcă adecvată și unică, designerii trebuie să pătrundă adânc în detalii despre obiectivele afacerii și să cerceteze piața și publicul țintă.

O parte esențială a designului de brand este crearea elementelor de design fundamentale care alcătuiesc identitatea vizuală a unui brand.

Deoarece există ca și componente ale identității vizuale a unei mărci, este esențial ca aceste elemente să funcționeze împreună ca un sistem.

Este important să aveți în vedere sistemul ca întreg atunci când creați fiecare dintre următoarele elemente individuale.

Siglă
Culori
Tipografie
Forme
Ilustrație
Iconografie
Textură și model
Fotografie
Video
Animație și mișcare
What is Branding?
Your business goals and brand personality

Obiectivele afacerii dumneavoastră și personalitatea brandului

Înainte ca designerii noștri să înceapă să lucreze la o parte vizuală, ei trebuie să identifice caracterul pe care compania sau produsul dorește să îl prezinte.

A concepe un brand fără aceste cunoștințe este ca și cum ai desena un portret dintr-o fotografie. Poți face o copie destul de bună, dar lucrarea nu va avea nicio emoție în ea. Același lucru este valabil și pentru branding.

Designul de logo joacă un rol important în branding, iar la Pixel Dot acordăm o mare atenție procesului creativ al acestuia. Un branding bine gândit merită investiția de timp.