Audit site web
Simțiți că conținutul dvs. este greu de găsit de către persoanele interesate?
Doriți ca oamenii să rămână mai mult timp pe site-ul dvs. și să nu-l părăsească aproape imediat?
Cum vom face auditul și cum vom analiza site-ul dumneavoastră?
Design și structură
O reproiectare sau un design atractiv va îmbunătăți, de asemenea, aspecte precum viteza, eficiența și coerența site-ului dumneavoastră. În același timp, este la fel de important ca designul să fie gândit ținând cont de funcționalitate, fără a o sacrifica doar de dragul aspectului.
Funcționalitate
Doriți ca clienții să poată face comenzi online sau să își exprime opiniile despre produse sau servicii prin intermediul site-ului dumneavoastră?
Paginile web ale site-ului dvs. trebuie să ofere aceste servicii într-un mod cât mai plăcut și mai ușor posibil. intuitiv.
Conținutul site-ului web
Conținutul pe care îl folosiți trebuie să fie de cea mai bună calitate, să fie sugestiv și să comunice eficient mesajul dorit și să îl transmită corect.
Originalitatea și autenticitatea materialelor sunt factorii cheie pentru un site care convertește rapid și bine. Fie că vorbim despre texte sau despre fotografii și videoclipuri.
Elementele de conversie
Este bine ca site-ul să fie organizat astfel încât utilizatorii să știe că site-ul nu oferă doar informații, ci și elemente care pot fi cumpărate.
Un apel la acțiune construit în mod eficient va avea aceleași rezultate ca și o reclamă afișată într-un magazin care creează impulsul de a cumpăra.
Timp de încărcare a paginii
Reducerea timpului de încărcare la 3 secunde crește profitul cu 7-12%. Datorită vitezei optime de încărcare a site-ului, imaginile și textul sau orice element din magazin.
Paginile care au o viteză de încărcare mai bună sunt evidențiate de Google.
Responsabilitate mobilă
Studiile spun că 70% dintre vizitatori abandonează site-ul dacă întâmpină dificultăți în utilizarea acestuia.
O experiență de navigare îmbunătățită și o receptivitate pe toate dispozitivele înseamnă mai mult timp petrecut pe site-ul dvs. și, implicit, conversii mai mari pentru afacerea dvs.